sobota, 12 listopada 2016

Słowem wstępu...

Witam Was wszystkich na moim nowym blogu Dramione: Cienka linia między miłością, a nienawiścią... :)



Na samym początku chciałam zrobić takiego posta wprowadzającego, także zaczynamy! :)
Akcja zaczyna się na szóstym roku w Hogwarcie. Trochę pozmieniałam zasady panujące tam, ale mimo to, całe opowiadanie bazuje na powieściach Joanne Rowling. Większość postaci jest kanoniczna, aczkolwiek pojawiają się niewystępujące w książkach, ani filmach, ale o bohaterach ukaże się osobny post. Mam wiele pomysłów, które codziennie wpadają mi do głowy i mam nadzieję, że uda mi się napisać, a następnie opublikować całe opowiadanie. Będę starała się, żeby rozdziały były w miarę możliwości długie, a z tego co na razie zapisałam, to tylko prolog będzie króciutki. Na chwilę obecną, wydaje mi się, że opowiadanie będzie miało około 20-30 rozdziałów, ale to wszystko się jeszcze okaże. Zastanawiałam się również, co ile publikować kolejne fragmenty i uważam, że jeden rozdział będzie wrzucany raz na tydzień, maksymalnie dwa, ale o tym będę informować. :)
Oczywiście nie gwarantuję, że opowiadanie rozkręci się od razu, ale jednak liczę na to, że zachęci Was do przeczytania dalszych fragmentów. :)
Chciałabym też prosić Was o pozostawienie po sobie jakiegokolwiek komentarza w stylu "Przeczytałam/em, fajne/głupie". Naprawdę, cokolwiek! :D Wiem, że początki są trudne, ale chciałabym wiedzieć, że mam dla kogo pisać z moim słomianym zapałem.

Mam nadzieję, że wytrzymamy ze sobą do końca! :)

Buziaczki,
Werv Avis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz